Communicatie-management

Meer informatie over mijn tweede bachelordiploma.

Briefing

Studies Communicatiemanagement 2020-2021

Contentmarketing en Sociale media

Algemeen communicatie
Contentmarketing: analyse en advies in een content audit
Social media management: advies
Project support & allerlei support

Meer informatie over mijn tweede bachelordiploma, Communicatiemanagement in het verkort traject aan de Arteveldehogeschool in Gent.

Hieronder lees je mijn sterktes van de vier beroepsvaardigheden in Communicatiemanagement en de realisaties vanuit het profileringstraject Contentmarketing en Sociale media. Later ook meer informatie over mijn eindwerk.

Het is belangrijk om te weten dat, tijdens deze projecten, de nadruk niet op vormgeving lag. Uiteraard is hier ook tijd aan gespendeerd – want woeps, beroepsmisvorming – maar je zal merken dat dit niet van het hoogste niveau is.

Mijn sterktes

Onderzoek en analyse

Goede focus en voldoende uitgebreid.

Inzicht en strategie

Contentpijlers, juiste inzichten selecteren en daarop inspelen.

Concept en creatie

Uitwerkingen: beeldbewerking en vormgeving.

Projectdesign en planning

Planningen opmaken, onderhouden, structureren, …

Enkele uitwerkingen

profileringstraject

Content Audit Cover Shellsey Lagaet

In het profileringstraject Contentmarketing en Sociale media maakte ik een content audit voor de jeugdvereniging Idee Kids. Zij organiseren vakantiekampen voor kinderen verspreid over volledig Vlaanderen.

Trendrapport Cover Shellsey Lagaet

In het profileringstraject Contentmarketing en Sociale media schreef ik een Trendrapport over Marketing Automation, met als invalshoek: lezers met voorkennis informeren en overtuigen om meer details te weten te komen. Deze vorm van online marketing – waarbij ze content persoonlijk afstemmen en relevant maken met behulp van automatisering – bestaat al enkele jaren maar wordt steeds sterker.

Contentplan Muzaïek Cover Shellsey Lagaet

In het profileringstraject Contentmarketing en Sociale media maakte ik een contentplan voor vzw Muzaïek. Zij organiseren activiteiten voor kinderen en jongeren rond muzische vaardigheden, kunst en cultuur op een speelse manier.

Communicatieplan_Ritchie Cover Shellsey Lagaet

In het profileringstraject Contentmarketing en Sociale media kregen we de opdracht een contentstrategie uit te werken voor Ritchie. Zij produceren en verkopen natuurlijke frisdranken.

Tijd voor feedback

Na het afronden van het profileringstraject Contentmarketing en Sociale media, kreeg ik feedback van mijn coachende docent. Hiernaast kan je die feedback lezen.

Feedback Docent Contentmarketing

Eindwerk

Interne communicatie

Als eindwerk kregen we de opdracht een communicatieplan voor Vincenthof uit te werken. Zij richten zich naar ouderenzorg in Oostakker. Onze focus lag op het creëren van een frisse wind in de visie en interne communicatie. Het document werd onderverdeeld in een onderzoeks- en adviesfase.

Intern Communicatieplan Vincenthof Cover Shellsey Lagaet

Bekijk ook enkele van mijn uitwerkingen hieronder:

Let’s talk!